فروشگاه ایرانی

 
 
 
 
 
مرداد 1388 - خبر هایی از دنیایی بازیگران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: دو عکس زیبا از شادمهر عقیلی ::

دو عکس جدید و زیبا از شادمهر عقیلی

امیدوارم خوشتون بیاد


http://www.freewebs.com/rtdb/Honarpisheh/New/(689).jpg


http://www.freewebs.com/rtdb/Honarpisheh/New/(701).jpg

از طریق پیام هر عکسی که میخواید بگید براتون میزارم (هندی,ایرانی,امریکایی)



کلمات کلیدی :

عکس جالبی از کودک پر خور

عکس جالبی از کودک در حال بازی و غذا خوردن

چه چشمای کوچیکی داره بچم

نترکی یه وقت بچه



http://www.freewebs.com/rtdb/Honarpisheh/New/05m.jpg

با پیامهای خوبتون به گسترده شدن این وبلاگ کمک کنید




کلمات کلیدی :

آشنایی با گروه O-hum (اوهام) گروه محبوب راک ایرانی

O - Hum

اوهام یک گروه موسیقی ایرانی است که سبک آن تلفیقی است از راک و موسیقی ایرانی به همراه اشعار حافظ. این گروه در سال 1378 توسط شهرام شعرباف (آواز و آهنگ‌سازی) به همراه شاهرخ ایزدخواه (گیتار الکتریک) و بابک ریاحی‌پور (گیتار بیس) در تهران تشکیل شد. اولین آلبوم خود «نهال حیرت» را در تابستان همان سال ضبط کرد و با یک شرکت برای انتشار آن قرداد بست. اما وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی از دادن مجوز به اوهام خودداری کرد و موسیقی آنان را اثری غربی و فاقد استانداردهای قانونی دانست. هرچند که اوهام یک گروه زیرزمینی باقی ماند، اما از طریق انتشار آهنگ‌هایش بر روی وبسایت رسمی خود توانست شهرت و طرفداران قابل توجه‌ای پیدا کند. در سال 1382 بابک و شاهرخ از گروه جدا شدند و شهرام به تنهایی به فعالیت خود در گروه ادامه داد، و در سال 1384 توانست با یک شرکت کانادایی برای دومین آلبوم خود قرارداد ببندد.



کلمات کلیدی :

سکانس پایانی «زندگی با چشمان بسته» در خرمشهر و آبادان فیلمبرداری

تدوین فیلم سینمایی «زندگی با چشمان بسته» به کارگردانی رسول صدرعاملی به پایان رسید و به زودی سکانس پایانی در خرمشهر و آبادان فیلمبرداری می‌شود. تدوین «زندگی با چشمان بسته» توسط هایده صفی‌یاری به پایان رسید و برای انتخاب صداگذار آن رایزنی شده است و به زودی صداگذاری کار نیز شروع می‌شود.


براساس این گزارش، مقدمات فیلمبرداری تنها سکانس باقی‌مانده این فیلم نیز در حال انجام است تا با انجام فیلمبرداری در آبادان و خرمشهر این مرحله به طور کامل تمام شود. براساس این گزارش، بخش عمده فیلمبرداری تازه ترین فیلم صدرعاملی در لوکیشنی در تهران انجام شده و فقط سکانس باقی مانده آن در جنوب کشور انجام می‌شود.
در این فیلم که داستان اختلافات دو جوان با خانواده‌هایشان است، ترانه علیدوستی، حامد بهداد، فرهاد آئیش، پریوش نظریه، فرهاد قائمیان، پولاد کیمیایی به ایفای نقش می‌پردازند و عاطفه رضوی، الهام پاوه‌نژاد، اندیشه فولادوند، آناهیتا افشار، علی مردانی، گلاره شهبازیان، مهدی اسلام‌پور حضور دارند.
عواملی اصلی که در این پروژه با رسول صدرعاملی همکاری دارند، عبارتند از: گروه کارگردانی: دستیار اول کارگردان: درنا مدنی، برنامه‌ریز: سهیل بیرقی، منشی‌صحنه: نائله شریفی، عکس: مریم تخت‌کشیان، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسانی، مدیر صحنه: موسی شکیب، مدیر فیلم‌برداری: فرج حیدری، دستیار فیلمبردار: فراز حیدری، صدای هم‌زمان: محمد مختاری، طراح گریم: سعید ملکان، مسئول بدل‌کاران: ارشا اقدسی، مسئول هنروران: بهمن قوامی، مدیر تدارکات: داود معدنی ، روابط عمومی: افسانه فراهانی، تهیه‌کننده محمدرضا تخت‌کشیان و محصول موسسه تولید فیلم آفتاب‌نگاران است.



کلمات کلیدی :

دو پیام به مناسبت آغاز جشنواره کودک

محمد حسین صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد سالامی به مناسبت بیست و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان پیامی را صادر کرد .
به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح ذیل است :
در دامان الوند پر شکوه و در خرمن آلاله‌ها و شقایق‌های چشم نواز، کودکان همدانی دست در دست یکدیگر شادمانه، سرود تازه‌ای را نغمه‌گر شده‌اند.


حالا دیگر پروانه‌ها با مردمان مؤمن و نجیب این دیار انس گرفته‌اند و هر کوی و برزنی مأوای امن آنان شده است.
پروانه‌ها هر صبح سوار بر نسیمی که از دشت‌ها وزیدن می‌گیرد، پروازکنان از فراز سنگ‌نبشته‌های گنج نامه به تپه‌های هگمتانه و دهلیزهای پر رمز و رازی که یک تمدن را در خود نهان داشته است، سرازیر می‌شوند و آن سوتر در گرداگرد بنای رفیع مزار شیخ‌الرئیس، بلندای حکمت و اندیشه بزرگ‌مردانی از این شمار را نظاره‌گر می‌شوند و سرانجام سرخوشانه از مزار شهیدان شهر تا قلل رشته‌کوه الوند، خورشید را همراهی می‌کنند.
سومین سالی است که همدان کهن، مهدی در قلب ایران زمین سخاوتمندانه آغوش خود را به روی اهالی هنر و سینمای ایران گشوده است.
این بار در واپسین روزهای کار دولت نهم، بیست و سومین جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در حالی برگزار می‌شود که به همت مدیران و مسئولان خدوم استان همدان و همراهی همدلانه روحانیت فهیم و بیدار و آحاد مردم، جای‌جای استان سیمایی متحول و دگرگون یافته است. مرکب آبادانی با عبور از این خطه همه عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را متأثر ساخته است و امید به فردایی بهتر را در سراچه دلها پر فروغ نگاه داشته است.
پی‌گیری مدیران و نخبگان استان برای برگزاری بی‌وقفه جشنواره و مانا کردن آن در تقویم رخدادهای فرهنگی کشور، دلالت بر ظرفیت‌های کم نظیر معرفتی و ذوقی مردمان استان و عطش سیری‌ناپذیر مجموعه خدمتگزاران برای کار و تلاش و تأمین زیر ساخت‌ها و بناهای معظم فرهنگی با هدف پی نهادن شالوده‌های نهضتی سترگ در این سامان دارد.
تو گویی تاریخ در حال تکرار برای خلق آثار ماندگار فرهنگی و آفرینش تابلوهایی بدیع به مدد ذوق سلیم و خلاقیت وافر هنرمندان سینماگر است.
امید که خانواده سینمای ایران قدردان کرامت کریمان این دیار و شکرگزار نعم الهی و در رأس آنها نعمت جمهوری اسلامی و ارزش‌های برآمده از آن در این بسط مصفا و پر جذبه باشد و فیلم‌های جشنواره هر ساله در روندی متکامل به رشد و شکل دهی مطلوب ذهن و ضمیر کودکان و نوجوانان ایران زمین بیانجامد و میل بندگی خداوند متعال و عشق به ایران عزیز را در وجود پاکشان مشتعل سازد.

از سوی دیگر معاون امور سینمایی، سمعی و بصری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در چهار سال فعالیت ‏دولت نهم اقدام های بنیادین متعددی در عرصه سینمای کشور صورت گرفت که بازسازی، نوسازی و ‏ساخت و تجهیز سینماها در شهرهای مختلف کشور بارزترین آنها است.‏

جعفری جلوه: مسیر درست تعیین شده در سینمای کودک ادامه ‏دارد

‏”محمدرضا جعفری جلوه”، یکشنبه شب در آیین آغاز به کار بیست و سومین جشنواره بین المللی فیلم های ‏کودکان و نوجوانان که از ساعت 21 آغاز و تا بامداد دوشنبه ادامه داشت افزود: ساماندهی شبکه ‏نمایش خانگی فیلم های سینمایی ، رونق اقتصاد سینما و تحولات فرهنگی و در این میان احیای سینمای ‏کودک را به دنبال داشت.‏
وی ادامه داد: چندین اثر خوب در این دوره از جشنواره فیلم های کودک و نوجوان عرضه شده و چند اثر ‏دیگر هم در روزهای آتی آغاز به کار خواهند داشت و این مسیر درست تعیین شده در سینمای کودک ادامه ‏دارد.‏
وی اضافه کرد: امید است با سینمایی بالنده تر فرهنگ ناب خود را بهتر شناخته و آن را به جهانیان نیز ‏بشناسانیم.‏
وی گفت: احیای سینمای کودک را قدر دانسته و آن را ارج می نهیم واز تلاش کسانی که در این زمینه تلاش ‏کرده و ادامه می دهند تقدیر می کنیم.‏



کلمات کلیدی :
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >
  • بایگانی

  • یادداشت‌های بایگانی نشده