فروشگاه ایرانی

 
 
 
 
 
فیلم تازه «کوئنتین تارانتینو» در فرانسه رکورد زد - خبر هایی از دنیایی بازیگران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فیلم تازه «کوئنتین تارانتینو» در فرانسه رکورد زد

 

 

«پدرسوخته‌های لعنتی» در شرایطی در آمریکای شمالی اکران عمومی شد، که توانست بهترین فروش روزاول فیلم‌های «کوئنتین تارانتینو» را در فرانسه به خود اختصاص دهد.این فیلم که در 499 سالن سینمای فرانسه به روی پرده رفته است، نزدیک 5/1 میلیون دلار در اولین روز نمایش خود فروش کرد.
جدیدترین ساخته سینمایی تارانتینو که «برادپیت» را در نقش اصلی دارد، محصول شرکت مستقل فیلم‌سازی وینستن است و در 3165 سالن سینمای آمریکا و کانادا ،از امروز به نمایش عمومی درآمده است.
22 کشور جهان هم در 2620 سالن سینمای خود، این فیلم را به نمایش عمومی گذاشته‌اند.
قصه فیلم در دوران جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد و درباره گروهی سرباز است ،که به یک ماموریت خطرناک بر علیه ارتش آلمان نازی فرستاده می‌شوند.
تحلیل‌گران اقتصادی سینما پیش‌بینی می‌کنند این فیلم با افتتاحیه‌ای 25 تا 30 میلیون دلاری، صدرنشین جدول هفتگی گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی شود.
«پدرسوخته‌های لعنتی» اولین بار ماه مه امسال در جشنواره بین‌المللی فیلم کن نمایش داده شد. این فیلم با هزینه‌ای 70 میلیون دلاری تولید شده است.
رقیب این فیلم در گیشه نمایش «کوتوله‌ها» ساخته «رابرت رودریگوئز» دوست صمیمی کونتیتن تارانتینو است. فیلم که توسط کمپانی برادران وارنر تهیه شده، محصول سینمای کودک و نوجوان است و در 3160 سالن سینما اکران عمومی شده است. برای این فیلم، پیش‌بینی افتتاحیه‌ای 15 تا 20 میلیون دلاری می‌شود.
تحلیل‌گران سینمایی، نیمه دوم ماه آگست را به عنوان زمانی معرفی می‌کنند که معمولا فیلم‌های سینمایی در آن، نمایش موفقیت‌آمیز مالی ندارند.
سال 2005 کمدی «چهل ساله مجرد» با افتتاحیه‌ای 22 میلیون دلاری در ماه آگست نمایش خود را آغاز کرد و به آرامی، تبدیل به یک کار پرفروش 100 میلیون دلاری شد.
این اتفاق در شرایطی رخ داد که هیچ کس پیش بینی چنین موفقیت بالایی را برای این فیلم نمی‌کرد.
اما تحلیل‌گران اقتصادی سینما بعید می‌دانند کار جدید تارانتینو بتواند چنین موفقیتی را تکرار کند.
«منطقه 9» فیلم علمی - تخیلی و دلهره‌آور صنعت سینما، هفته قبل توانست با یک افتتاحیه خوب 35 میلیون دلاری نمایش عمومی خود را آغاز کند.
این موفقیت در شرایطی نصیب این فیلم شد، که هیچ بازیگر سرشناسی در آن حضور نداشت.
صنعت سینما این روزها در حال آماده کردن خود برای نمایش عمومی فیلم‌های اسکاری در فصل پائیز است.
منبع:فارس 

 

 

 

 



کلمات کلیدی :
  • بایگانی

  • یادداشت‌های بایگانی نشده