فروشگاه ایرانی

 
 
 
 
 
جشنواره فیلم دووی با "همسر مسافر زمان" آغاز می‌شود - خبر هایی از دنیایی بازیگران
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جشنواره فیلم دووی با "همسر مسافر زمان" آغاز می‌شود

 

 

سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های آمریکایی دووی روز چهارم سپتامبر با نمایش فیلم سینمایی "همسر مسافر زمان" به کارگردانی روبرت شوونتکه در فرانسه آغاز می‌شود.

هالیوود ریپورتر اعلام کرد سازمان‌دهندگان جشنواره 10 روزه دووی روز سه‌شنبه چند فیلم آمریکایی دیگر به برنامه این دوره اضافه کردند که از جمله آنها می‌توان به حضور "روانپزشک" جوناس پاته با بازی کوین اسپیسی و "جوانی پرآشوب" میگل آرتتا با بازی مایکل سرا، جاستین لانگ و ری لیوتا در بخش مسابقه اشاره کرد.

"دنیای شگفت‌انگیز" جاش گلدین با بازی متیو برادریک به همراه "من و اورسن ولز" ریچارد لینکلیتر، "ما می‌توانیم" پائولا مندوزا و گلوریا لا مورته و فیلم پرفروش "ناحیه 9" به کارگردانی نیل بلامکمپ و تهیه‌کنندگی پیتر جکسن هم از دیگر فیلم‌های آمریکایی این دوره جشنواره دووی هستند که در بخش خارج از مسابقه به نمایش درمی‌آیند.

در بخش جنبی مستندهای عمو سام آثاری چون "رویارویی با علی" به کارگردانی پیت مکورمک با موضوع مبارزه با محمد علی مشتزن افسانه‌ای، "شورش" و "ویلیام کانستلر: آشفته کردن دنیا" روی پرده می‌رود و اندی گارسیا که برای گرفتن یک جایزه افتخاری به دووی می‌آید، روز 12 سپتامبر برای علاقمندان کلاس بازیگری برپا می‌کند.

ریاست هیئت داوران بخش مسابقه فیلم‌های بلند سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم‌های آمریکایی دووی را ژان پیر ژونه فیلمساز سرشناس فرانسوی به عهده دارد و برونو پودالیدس و دبورا فرانسوا دیگر اعضای آن هستند. این جشنواره چهارم سپتامبر آغاز می‌شود و تا 13 سپتامبر ادامه دارد. 

منبع:مهر 

 

 

 

 



کلمات کلیدی :
  • بایگانی

  • یادداشت‌های بایگانی نشده